Regulamin, który znajduje się poniżej określa zasady dokonywania zakupów oraz świadczenia usług za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem www.inlove.com.pl prowadzonego przez Sprzedawcę – Annę Czop prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Anna Czop z siedzibą w Zamościu (22-400) przy ul. Kamiennej 16 NIP: 9221197773 REGON: 389342176, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej (CEIDG).

Regulamin zawiera informacje m.in.: o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży, jak również informacje o rodzajach usług cyfrowych, sposobach dostarczenia produktów, sposobach dostarczenia lub odbioru zamówionych bukietów i przesyłek kwiatowych, sposobach świadczenia usług i rodzajach płatności dostępnych w sklepie internetowym, jak również warunki i sposoby świadczenia usług drogą elektroniczną. Zawiera również informacje dotyczące postępowania reklamacyjnego oraz sposobów i warunków odstąpienia od umowy.

 

Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za pośrednictwem:

  • wiadomości e-mail na adres mailowy: inlove.dekoracje@gmail.com
  • numeru telefonu: +48 535 978 847 (telefon czynny w dni robocze w godzinach: 10:00 – 15:00)
    Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje.

REGULAMIN SPRZEDAŻY I ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
W SERWISIE WWW.INLOVEDEKORACJE.PL

  • 1 Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta,
  2. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy lub odbioru i płatności,
  3. Klient lub Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu lub korzystająca z innych Usług Sklepu Internetowego,
  4. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku,
  5. Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  6. Konto lub Konto Klienta– uregulowana w niniejszym Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), w ramach której, po dokonaniu rejestracji lub zakupu w Sklepie Klient uzyskuje dostęp do unikatowego konta w Sklepie, stanowiącego indywidualny zbiór zasobów i uprawnień Klienta oraz umożliwiający mu dostęp do zakupionych Produktów i przeglądania historii Zamówień,
  7. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości Produktów.
  8. Kwiaciarnia – kwiaciarnia stacjonarna prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem: ul. Kamienna 16, 22-400 Zamość, w której Klient może odebrać Produkty Kwiatowe, jeżeli zostały zamówione z opcją odbioru osobistego,
  9. Produkt – wymienione, opisane i prezentowane w Sklepie Internetowym produkty podlegające sprzedaży, w tym również Usługi Cyfrowe, Treści Cyfrowe i towary z elementami cyfrowymi,
  10. Produkt Kwiatowy – wymienione, opisane i prezentowane w Sklepie Internetowym bukiety kwiatowe, flower boxy, florystyka pogrzebowa lub inne produkty z kwiatów lub roślin, podlegające sprzedaży za pośrednictwem Sklepu,
  11. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
  12. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem inlove.com.pl w zakładce „Regulamin”.
  13. Sklep lub Sklep internetowy – sklep internetowy działający pod adresem inlove.com.pl za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać zakupów określonych Produktów lub Produktów Kwiatowych,
  14. Sprzedawca –Anna Czop prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Anna Czop z siedzibą przy ul. Kamienna 16, w Zamościu (22-400),
  15. Treść cyfrowa – materiały wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej dostępne w ramach Sklepu, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności: wzory umów, e-booki (materiały elektroniczne do pobrania), nagrane kursy, warsztaty lub spotkania online, dokumenty i materiały elektroniczne związane z uczestnictwem w danym kursie, spotkaniu online lub warsztatami,
  16. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu lub Produktu Kwiatowego zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Klientem,
  17. Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie,
  18. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca Klientowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, c) Inne formy interakcji przy pomocy takich danych – w szczególności kursy, warsztaty, spotkania, konsultacje, mentoring,
  19. Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta,
  20. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
  21. Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie i zgodnie z opisem danego Produktu lub Produktu Kwiatowego, określające jednoznacznie rodzaj, ilość Produktów lub Produktów Kwiatowych oraz wszelkie inne informacje dotyczące kupowanego Produktu lub Produktu Kwiatowego.
  • 2 Postanowienia ogólne
  1. Sklep internetowy jest dostępny za pośrednictwem strony internetowej inlove.com.pl jest prowadzony przez Anna Czop, prowadząca działalność gospodarczą firmą Anna Czop z siedzibą w Zamościu (22-400) przy ul. Kamiennej 16 NIP: 9221197773 REGON: 389342176.
  2. Regulamin określa w szczególności:
    1. rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,
    2. zasady zawierania Umów Sprzedaży, których przedmiotem są określone Produkty i Treści Cyfrowe oraz Produkty Kwiatowe,
    3. sposoby złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży, formy dostawy i sposoby płatności dostępne w Sklepie Internetowym lub w miejscu odbioru zamówionego Produktu lub Produktu Kwiatowego,
    4. zasady i warunki korzystania ze Sklepu,
    5. prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów,
    6. procedurę reklamacyjną oraz procedurę odstąpienia od Umowy sprzedaży.
  3. Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i Przedsiębiorców na prawach konsumenta, korzystających ze Sklepu, składających Zamówienie lub zawierających ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży.
  4. Informacje o Produktach lub Produktach Kwiatowych podane w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  5. W ramach korzystania ze Sklepu, zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności zabrania się:
  6. dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w ramach Formularza rejestracji i Formularza zamówienia, wiadomości prywatnych, wystawianych opinii,
  7. rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej,
  8. korzystania ze Sklepu w sposób niezgodny z Regulaminem oraz przepisami prawa,
  9. korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie,
  10. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na stronach internetowych Sklepu do innych celów niż osobistego użytku.
  11. Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowywania cen do konkretnych Konsumentów lub konkretnych kategorii Konsumentów w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie zachowań Konsumentów.
  12. Wszystkie ceny Produktów i Produktów Kwiatowych podane w Sklepie Internetowym Sprzedawcy są cenami brutto.
  13. Cena Produktu (w tym Treści Cyfrowej, Usługi Cyfrowej) jest opłatą za całość Produktu lub usługi. Sprzedaż nie może być podzielona na części, fragmenty, segmenty, części kursu, części wydarzenia ani poszczególne dni wydarzenia online, wybrane treści lub moduły. Klient otrzymuje dostęp do zakupionych zasobów szkoleniowych, kursów, spotkań online, dostęp do platformy, na której znajdują się Treści cyfrowe lub za pośrednictwem, którego będą świadczone Usługi Cyfrowe, niezwłocznie po opłaceniu Zamówienia, zatem w przypadku zaprzestania korzystania z Produktu lub usługi z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedawcy, Klient nie ma prawa do żądania zwrotu opłaty lub jej części po zakończeniu świadczenia Usługi Cyfrowej. Klient może zrezygnować z usługi, uczestnictwa w kursie, szkoleniu, konsultacji, mentoringu lub warsztatach, jednakże opłata za ten Produkt zostanie pomniejszona o wartość Usług i Treści cyfrowych, z których Klient skorzystał lub uzyskał dostęp, jak również Klient naprawi szkodę, którą Sprzedawca poniósł na skutek nieuzasadnionego wypowiedzenia (np. utrata dochodu Sprzedawcy z uwagi na brak możliwości przyjęcia innych klientów w terminie, który był zarezerwowany dla Klienta rezygnującego).
  • 3 Rodzaje Usług Cyfrowych i Treści Cyfrowych
  1. Sprzedawca, w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej świadczy Usługi cyfrowe, które prezentuje w Sklepie i do których dostęp i możliwość skorzystania sprzedaje za jego pośrednictwem, a w szczególności:
  2. Kursy, webinary, konsultacje, spotkania, warsztaty lub inne wydarzenia online na żywo – Usługa Cyfrowa polegająca na przeprowadzeniu przez Sprzedawcę kursu, spotkania, webinaru, warsztatów, konsultacji lub innego wydarzenia online (na żywo). Dokładny opis usługi, czas trwania i termin kursu, webinaru, warsztatów, spotkania lub innego wydarzenia jest każdorazowo określony w opisie zamieszczonym w Sklepie. Na dane wydarzenie online mogą składać się między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe. Do uzyskania dostępu i zakupu tej Usługi Cyfrowej konieczne jest jej wcześniejsze opłacenie oraz założenie Konta,
  3. Konsultacje indywidualne – istnieje możliwość, po uprzednim kontakcie mailowym: inlove.dekoracje@gmail.com lub za pośrednictwem Sklepu, umówienia konsultacji indywidualnej. Są to konsultacje online, prowadzone w sposób dogodny dla Klienta (najczęściej Skype, Google meet lub inne). W przypadku ustalenia indywidualnego w drodze mailowej, oferta cenowa na daną konsultacje zostanie przedstawiona Klientowi indywidualnie. Cena zostanie ustalona w oparciu o czas trwania konsultacji i jej szczegółowy zakres,
  4. Inne usługi opisane w Sklepie,
  5. Sprzedawca w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej i za pośrednictwem Sklepu sprzedaje Treści Cyfrowe lub udostępnia Klientom Treści Cyfrowe jako materiały powstałe w ramach świadczonych Usług Cyfrowych, wymienionych w §3 ust. 1 powyżej, a w szczególności:
    1. Wzory umów lub innych dokumentów,
    2. nagrane kursy, warsztaty, wydarzenia lub spotkania online,
    3. dokumenty i materiały elektroniczne związane z uczestnictwem w danym kursie, mentoringu, wydarzeniu online lub warsztatach,
    4. inne Treści cyfrowe opisane w Sklepie,

z których korzystanie zostało uregulowane poniżej, w §12 Regulaminu.

  • 4 Produkty Kwiatowe
  1. Sprzedawca w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej i za pośrednictwem Sklepu sprzedaje Produkty Kwiatowe, a w szczególności:
    1. bukiety kwiatowe,
    2. flower boxy,
    3. florystykę pogrzebową,
    4. inne Produkty Kwiatowe opisane w Sklepie.
  2. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem Sklepu z płatnością przy odbiorze są obowiązujące i Klient zobowiązuje się do zapłaty za zamówiony Produkt Kwiatowy.
  3. Zamówienia dokonywane lub zmieniane za pomocą środków porozumiewania się na odległość – inne niż za pośrednictwem Sklepu (np. telefonicznie na numer telefonu podany w Sklepie), są wiążące i zapłata za zamówiony Produkt Kwiatowy będzie wymagana nawet mimo braku odebrania gotowego Produktu Kwiatowego, z uwagi na prawidłowe wykonanie przez Sprzedawcę Produktu Kwiatowego.
  4. Zmiany zamówienia mogą być dokonywane telefonicznie, nie później niż na trzy dni przed ustalonym terminem dostarczenia lub odbioru Produktu Kwiatowego.
  5. Po złożeniu Zamówienia na Produkt Kwiatowy, Sprzedawca może skontaktować się z Klientem na dane podane w Formularzu Zamówienia (telefonicznie lub mailowo) w celu omówienia szczegółów Produktu Kwiatowego, rodzaju kwiatów, wielkości kompozycji lub innych informacji. Kontakt ze strony Sprzedawcy w celu zaproponowania zmiany zamówionego Produktu Kwiatowego lub ustalenia szczegółów wykonania Produktu Kwiatowego, jest możliwy najpóźniej do 3 dni przed realizacją Zamówienia Produktu Kwiatowego.
  6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za dostarczenie Produktu Kwiatowego i przesyłki kwiatowe, które zostały opóźnione lub niedostarczone z powodu podania przez Klienta błędnych danych adresowych lub kontaktowych lub braku płatności za złożone Zamówienie.
  7. Jeżeli we wskazanym przez Klienta czasie i pod adresem doręczenia Produktu Kwiatowego, jego doręczenie nie będzie możliwe z uwagi na nieobecność odbiorcy, kurier lub pracownik Sprzedawcy świadczący usługę dostawy na zlecenie Sprzedawcy, pozostawi wiadomość, w której zawarta będzie informacja o przesyłce, adresie kwiaciarni realizującej zamówienie oraz o danych kontaktowych Sprzedawcy lub o danych firmy kurierskiej realizującej przesyłkę. W przypadku podania przez Klienta numeru kontaktowego do odbiorcy Produktu Kwiatowego, kurier lub pracownik Sprzedawcy będzie kontaktował się z odbiorcą Produktu Kwiatowego telefonicznie.
  8. Zamówienia na Produkty Kwiatowe składane są za pośrednictwem Sklepu, telefonicznie lub drogą mailową (zgodnie z danymi podanymi na stronie Sklepu).
  9. Klient może składać zamówienia na Produkty Kwiatowe znajdujące się w asortymencie Kwiaciarni oraz prezentowane w Sklepie, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Jedynie zamówienia składane telefonicznie przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00 i w soboty w godzinach 10:00-14:00.
  10. Zamówienia na Produkty Kwiatowe, za pośrednictwem Sklepu lub drogą mailową, należy składać najpóźniej na 3 dni przed planowaną datą doręczenia Produktu Kwiatowego lub odbioru osobistego w Kwiaciarni.
  11. Zamówienia na Produkty Kwiatowe, dokonywane drogą telefoniczną, należy składać najpóźniej na 2 dni przed planowaną datą doręczenia Produktu Kwiatowego lub odbioru osobistego w Kwiaciarni.
  12. Umowa sprzedaży Produktu Kwiatowego zawarta pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji Zamówienia, do momentu jego dostarczenia lub odbioru osobistego w Kwiaciarni. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem Produktów Kwiatowych jest adres dostawy wskazany przez Klienta lub adres Kwiaciarni, w której Klient zadeklarował odbiór osobisty Produktu Kwiatowego.
  13. Zdjęcia Produktów Kwiatowych prezentowane w Sklepie Internetowym mają walor jedynie poglądowy wskazujący na ogólną formę Produktów Kwiatowych (np. orientacyjny kształt, kompozycję i jej układ, gatunek kwiatów itp.). Doprecyzowaniu faktycznego wyglądu zamawianego Produktu Kwiatowego służy jego opis słowny opublikowany w Sklepie Internetowym. Ostateczny wygląd dostarczonego Produktu Kwiatowego zależy chociażby od naturalnie występującej różnorodności nawet wśród roślin/kwiatów tego samego gatunku (rozmiar, odbarwienia itp.), jak również od szczegółowego przedmiotu Zamówienia (w tym ilość kwiatów, wielkość bukietu itp.).
  14. Szczegółowe informacje i warunki zakupu, jak również realizacji dostępnych bukietów kwiatowych, flower boxów oraz kompozycji florystyki pogrzebowej, znajdują się każdorazowo w opisie danego Produktu Kwiatowego.
  15. Odstąpienie od umowy sprzedaży Produktu Kwiatowego nie będzie możliwe, ponieważ zgodnie z art. 38 ustawy o Prawach Konsumenta, Produkt Kwiatowy stanowi rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, a ponadto kwiaty żywe użyte w Produkcie Kwiatowym stanowią rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia.
  • 5 Usługi świadczone drogą elektroniczną
  1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
  2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Sprzedawcę jest prowadzenie sklepu internetowego i umożliwienie Klientowi złożenia Zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży Produktu lub Produktu Kwiatowego.
  3. Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną również inne usługi, m.in.:
  1. prowadzenia i umożliwienia Klientom dostępu do Konta Klienta i zakupionych Produktów,
  2. umożliwienie klientowi przeglądania historii Zamówień w Koncie Klienta,
  3. prowadzenia platformy kursowej w ramach Konta Klienta, w której będą publikowane linki do spotkań, webinarów, konsultacji, kursów online prowadzonych na żywo, a następnie linki do nagrań z tych spotkań (o ile oferta Produktu przewiduje dostęp do nagrania),
  4. wysyłka newslettera.
  1. Usługi drogą elektroniczną świadczone są na rzecz Klienta nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast zawierane za pośrednictwem Sklepu: Umowy Sprzedaży, umowy o dostarczenie Treści cyfrowych oraz umowy o udział np. w warsztatach, mentoringu, spotkaniach online, webinarze lub kursie online i umowy o przeprowadzenie konsultacji lub spotkania mentoringowego 1:1.
  2. Podczas składania Zamówienia w Sklepie, Klient może dodatkowo zapisać się do nieodpłatnego newslettera, w celu otrzymywania od Sprzedawcy na swój adres mailowy informacji m.in. o nowościach, produktach i promocjach w Sklepie oraz działalności Sprzedawcy. Wszelkie szczegóły związane z usługą newslettera, zostały szczegółowo opisane w „Regulaminie Newslettera”, dostępnym na stronie internetowej Sklepu.
  3. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu i platformy kursowej. Klient powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu, platformy kursowej lub Konta Klienta.
  4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu i jego funkcjonalności, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwaniu i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  5. Z uwagi na konieczność ulepszania i czuwania nad poprawnym działaniem Sklepu Sprzedawca zastrzega sobie prawo do okresowego wyłączania dostępności Sklepu w celu jego rozbudowy, konserwacji bądź aktualizacji, o czym Użytkownik będzie informowany drogą mailową lub na stronie internetowej Sklepu, jak również Sprzedawca zastrzega możliwość zakończenia świadczenia usług lub sprzedaży Produktów w każdym czasie poprzez zamknięcie części lub całości Sklepu po opublikowaniu na stronach Sklepu odpowiedniej informacji.

 

  • 6 Zasady korzystania ze Sklepu
  1. Klient może korzystać ze Sklepu wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu w celu prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które Klient poniósł w związku z zagrożeniami istniejącymi w Internecie, takimi jak przejęcia haseł przez osoby postronne, włamania do systemu, czy zainfekowanie wirusami systemu.
  3. Klient jest uprawniony do korzystania ze Sklepu i Konta wyłącznie w sposób zgodny z obowiązującym prawem oraz Regulaminem.
  4. Zakazane jest korzystanie ze Sklepu, Konta lub funkcjonalności Sklepu w sposób sprzeczny z zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.
  5. Zakazane jest dostarczanie jakichkolwiek danych bądź treści o charakterze bezprawnym, w tym danych niezgodnych ze stanem faktycznym.
  6. Wszelkie podane przez Klienta dane podczas korzystania ze Sklepu lub zakupionych Usług cyfrowych muszą być zgodne z prawdą. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za podanie danych niezgodnych z prawdą.
  • 7 Konto Klienta
  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Klienta. Przy czym zakup niektórych Produktów może wiązać się z koniecznością założenia Konta w celu korzystania z zakupionych Produktów i korzystania z platformy kursowej.
  2. Konto daje Klientowi możliwości, takie jak: złożenie Zamówienia na Produkt lub Produkt Kwiatowy, przeglądanie historii Zamówień złożonych przez Klienta w Sklepie, dostęp do kursów, dostęp do zakupionych Produktów, Treści Cyfrowych, dostęp do uzyskanych materiałów, nagrań z kursów i spotkań online, dostęp do linków umożliwiających dostęp do Treści Cyfrowych, sprawdzenie statusu Zamówienia czy samodzielna edycja danych Klienta. Informacja o dostępie do Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych za pośrednictwem Konta, każdorazowo jest wskazywana w opisie Produktu.
  3. W celu założenia Konta należy wypełnić Formularz rejestracji dostępny w Sklepie. Podczas rejestracji niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres email, numer telefonu, adres zamieszkania, hasło.
  4. Klient loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła. 
  5. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Klientem a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
  6. Z chwilą założenia Konta, Sprzedawca wysyła do Klienta na podany w formularzu adres mailowy wiadomość z potwierdzeniem założenia Konta wraz z załączonym Regulaminem.
  7. Klient może w każdej chwili i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów usunąć Konto z poziomu panelu zarządzania Kontem lub przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy na adres e-mail: inlove.dekoracje@gmail.com, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie jego prowadzenia.
  8. W niektórych przypadkach, usunięcie Konta może wiązać się z utratą dostępu go zakupionych Produktów, kursów, Usług Cyfrowych lub Treści Cyfrowych.
  9. Usunięcie konta nie spowoduje usunięcia informacji o złożonych Zamówieniach z wykorzystaniem Konta, które to informacje Sprzedawca będzie przechowywał do czasu upływu przedawnienia roszczeń z umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu lub przez cały czas funkcjonowania Sklepu, chyba że wcześniej Klient sprzeciwi się przechowywaniu tych informacji, a Sprzedawca nie będzie posiadał nadrzędnego interesu w ich przechowywaniu.
  • 8 Wymagania techniczne
  1. Klient może korzystać z udostępnionych funkcji Sklepu Internetowego w sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający funkcjonowanie Sklepu internetowego oraz korzystanie z niego przez innych Klientów.
  2. Do skorzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną oraz funkcjonalności Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania Zamówień na Produkty i Produkty Kwiatowe potrzebne są:
  1. dostęp do Internetu,
  2. odpowiednio skonfigurowana przeglądarka internetowa obsługująca pliki typu cookies oraz obsługę javascript – Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome,
  3. aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail.
  4. Warunkiem skorzystania z Usług cyfrowych lub Treści Cyfrowych (w szczególności e-booków, wzoru umowy i materiałów elektronicznych):
  5. w przypadku, gdy link do pobrania Treści Cyfrowych jest wysyłany mailowo – posiadanie aktywnego adresu mailowego oraz posiadanie programu obsługującego plik w formacie PDF,
  6. w przypadku, gdy są one udostępniane mailowo w formie pliku komputerowego w formacie PDF – posiadanie programu obsługującego takie pliki,
  7. w przypadku, gdy e-book lub materiał elektroniczny zawiera także pliki MP4 lub MP3– posiadanie programu odtwarzającego te formaty, oraz umiejętność korzystania z tych programów,
  8. w przypadku, gdy Treść Cyfrowa lub link do niej są dostępne w Koncie – posiadanie Konta Użytkownika, dostęp do połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań technicznych wymienionych w Regulaminie,
  9. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wypadki wynikające z niedostosowania się Klienta do przedstawionych w Regulaminie wymagań technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta.
  10. Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
  11. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe było z wszystkich popularnych typów komputerów, systemów operacyjnych i przeglądarek internetowych, jednak nie gwarantuje i nie odpowiada za możliwość i efektywność korzystania z wymienionych stron w całości lub części przy użyciu wszystkich dostępnych narzędzi.
  12. Korzystanie ze Sklepu Internetowego następuje za pośrednictwem ogólnodostępnej sieci Internet, która ze swej istoty nie gwarantuje niezawodności ani poufności komunikacji pomiędzy Klientem a Sklepem. Ochrona danych osobowych Klienta realizowana jest przez Sprzedawcę zgodnie z zasadami określonymi w treści Polityki Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
  13. Sprzedawca oświadcza, że nigdy nie wysyła próśb o przysłanie e-mailem hasła Klienta.
  14. Sprzedawca dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia każdorazowej, ciągłej i pełnej dostępności Sklepu.
  • 9 Składanie Zamówień
  1. Klient nie może złożyć Zamówienia anonimowo ani pod pseudonimem.
  2. Klient może złożyć Zamówienie:
    1. bez zakładania Konta. Wówczas Klient dokonuje zakupu poprzez czynności opisane w niniejszym §9, akceptuje Regulamin i Politykę prywatności oraz checkboxy dotyczące zapoznania się z warunkami Umowy Sprzedaży.
    2. zakładając Konto Klienta, jeśli taka opcja jest dostępna w Sklepie. Wówczas Klient zakłada Konto zgodnie z §7 Regulaminu i będąc zalogowanym dokonuje zakupu poprzez czynności opisane w niniejszym §9.
  3. Złożenie Zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia po uprzednim dodaniu do Koszyka interesujących Klienta Produktów lub Produktów Kwiatowych.
  4. Na etapie składania Zamówienia następuje również wybór sposobu dostawy zamówionych Produktów lub Produktów Kwiatowych oraz wybór metody płatności za Zamówienie.
  5. Warunkiem złożenia Zamówienia jest podanie przez Klienta w Formularzu Zamówienia koniecznych danych oraz akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego, jako „Akceptuję Regulamin Sprzedaży oraz Politykę Prywatności” (lub równoznacznego). Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia.
  6. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą.
  7. Proces składania Zamówienia kończy kliknięcie w przycisk finalizujący Zamówienie. Kliknięcie w przycisk finalizujący Zamówienie stanowi oświadczenie woli Klienta prowadzące do zawarcia ze Sprzedawcą umowy. W zależności od przedmiotu zamówienia, między Klientem a Sprzedawcą może zostać zawarta umowa określonego rodzaju:
    1. w przypadku produktów elektronicznych (Treści cyfrowych) – umowa o dostarczenie Treści Cyfrowych,
    2. w przypadku Usług cyfrowych (kursów, warsztatów, konsultacji, webinarów lub in.) – umowa o świadczenie usług,
    3. w przypadku Produktów Kwiatowych – umowa sprzedaży,
  8. Jeżeli przedmiotem Zamówienia są jednocześnie Produkty różnego rodzaju, złożenie Zamówienia prowadzi do zawarcia kilku umów określonego rodzaju odpowiadających przedmiotowi Zamówienia.
  9. W Formularzu zamówienia Klient musi podać prawdziwe dane osobowe. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Klientem, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.
  10. Zamówienia za pośrednictwem Sklepu na Produkty i Produkty Kwiatowe można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. W przypadku Produktów Kwiatowych, należy również uwzględnić terminy wskazane w §4 ust. 10 Regulaminu.
  11. Każde prawidłowo złożone Zamówienie otrzymuje unikalny kod pozwalający na identyfikację Zamówienia oraz Klienta.
  12. Sprzedawca potwierdza złożenie Zamówienia poprzez wiadomość email.
  13. W przypadku niemożności realizacji Zamówienia w terminie określonym w niniejszym Regulaminie lub wskazanym w procesie zakupowym, Sprzedawca telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej powiadomi niezwłocznie Klienta o tej okoliczności, proponując inny termin realizacji Zamówienia. Klient jest uprawniony do niezaakceptowania nowego terminu realizacji Zamówienia.
  14. Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny), ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty.
  15. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny) – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Produktów i Produktów Kwiatowych, jak również co do formy płatności.
  16. Klient może zaznaczyć check box, ze zgodą na przetwarzanie jego danych osobowych w celu wysyłania mu newslettera przez Sprzedawcę (jeśli taka opcja jest dostępna), co wiąże się z zawarciem przez strony umowy na dostarczanie treści cyfrowej (newslettera), zgodnie z §5 ust. 5 Regulaminu. Nie jest to jednak obowiązkowe.
  17. Jeżeli Klient dokonuje zakupu Treści Cyfrowej, konieczne jest złożenie oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wyrażeniu zgody na natychmiastowe wykonanie umowy o dostarczanie Treści Cyfrowej, która nie jest zapisana na nośniku materialnym i rezygnacja z prawa do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego wykonania umowy (tj. z chwilą otrzymania przez Klienta Treści Cyfrowej), o ile wolą Klienta jest otrzymanie Treści Cyfrowej niezwłocznie po jej zakupie.
  18. Jeżeli Klient zwróci się do Sprzedawcy o indywidualną usługę, która nie jest dostępna w Sklepie – Sprzedawca dokona oszacowania potrzeb Klienta oraz rodzaju usługi i na tej podstawie dokona indywidualnej wyceny zamówionej przez Klienta usługi.
  • 10 Formy płatności za Zamówienia
  1. W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru co do formy płatności za zamówione Produkty lub Produkty Kwiatowe, z obecnie dostępnych w Sklepie.
  2. Za złożone Zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Klienta, za pośrednictwem platformy płatniczej dostępnej w Sklepie, która została szczegółowo wskazana w procesie zakupowym, a w przypadku Produktów Kwiatowych możliwa jest również zapłata gotówką lub kartą płatniczą podczas odbioru osobistego zakupionego Produktu Kwiatowego.
  3. Jeżeli Klient wybrał przy składaniu Zamówienia płatność on-line, po kliknięciu w przycisk finalizujący Zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności celem dokonania płatności za Zamówienie. Zapłata za zamówienie powinna nastąpić niezwłocznie od zawarcia umowy.
  4. Klient może skorzystać z następujących metod płatności przed dostawą zakupionego Produktu lub Produktu Kwiatowego:
    1. Płatność przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto bankowe Sprzedawcy za pośrednictwem systemu płatniczego wskazanego w Sklepie. Dostęp do Produktu zostanie przydzielony po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowych Sprzedawcy,
    2. Płatność kartą kredytową lub debetową (Visa, MasterCard lub Maestro),
    3. Płatność BLIK – użycie 6-cyfrowego kodu BLIK, zgodnie z procedurą dostawcy płatności,
    4. Płatność gotówką lub kartą płatniczą w Kwiaciarni, w której Klient zadeklarował odbiór osobisty Produktu Kwiatowego.
  5. Wszelkie płatności elektroniczne realizowane są̨ zgodnie z obowiązującymi regulacjami dostawców usług płatniczych oraz przepisami prawa, a Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ich prawidłowość.
  6. Za złożone Zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Klienta, za pośrednictwem m.in.: platformy płatniczej TPay.com (Krajowy Integrator Płatności S.A. Pl. Władysława Andersa 3, 61-894 Poznań, KRS 0000412357, NIP: 7773061579, REGON: 300878437 – poprzez dokonanie płatności kartą, przelewu online, BLIK.
  7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu płatności lub odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu przez Klienta należnych środków lub weryfikacji danych, w szczególności spowodowane podaniem przez Klienta nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają̨ zrealizowanie płatności, jak również za opóźnienia będące następstwem innych zdarzeń niezależnych od Sprzedawcy lub dostawcy usług płatniczych.
  8. Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres mailowy podany przez Klienta w formularzu Zamówienia, zawierający ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów i informacji dotyczących Zamówienia. Może zostać również wysłana instrukcja dostępu do zakupionych Produktów w Koncie lub link do spotkania lub link z dostępem do zakupionych Treści Cyfrowych (o ile wynika to z charakteru zakupionego Produktu).
  9. Po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, wysyłana jest automatyczna wiadomość e-mail, w której znajduje się link pozwalający na ściągnięcie/załadowanie zakupionej Treści Cyfrowej lub instrukcja dostępu do zakupionych Produktów w Koncie.
  10. Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości, o której mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
  11. Dokonując zapłaty za Produkt Klient może skorzystać z przysługujących mu kuponów lub kodów zniżkowych. Zniżka zostanie doliczona do Koszyka.
  • 11 Dostawa zakupionych Produktów
    1. Sposób dostarczenia zakupionego Produktu lub Produktu Kwiatowego każdorazowo jest zawarty w opisie danego Produktu lub Produktu Kwiatowego.
    2. W przypadku Zamówień realizowanych drogą elektroniczną, koszty dostawy wynoszą 0 zł.
    3. W przypadku zakupienia Treści cyfrowych (wzór umowy, dokumenty, e-book, nagranie lub inne), zostaną one dostarczone Klientowi, w zależności od sposobu dostawy podanej w opisie Produktu, po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy:
      1. mailowo na adres e-mail podany przez Klienta w Formularzu Zamówienia za pośrednictwem linku do strony www umożliwiającej przejrzenie, zapoznanie się, pobranie Treści cyfrowej w określonym czasie albo
      2. w formie pliku pdf w wiadomości mailowej przesłanej na adres w e-mail podany przez Klienta w Formularzu Zamówienia albo
      3. poprzez umieszczenie w Koncie Klienta linku z dostępem do Treści Cyfrowych.
    4. W przypadku Produktów Kwiatowych możliwe jest:
      1. zamówienie dostawy pod podany przez Klienta adres albo
      2. skorzystanie z usługi poczty kwiatowej i dostawy Produktu Kwiatowego pod podany przez Klienta adres odbiorcy Produktu Kwiatowego albo
      3. odbiór osobisty zamówionego Produktu Kwiatowego w Kwiaciarni.
    5. W przypadku Usług Cyfrowych np.: kursów, warsztatów, spotkań on-line lub innych wydarzeń prowadzonych online na żywo, prezentowanych w Sklepie, Klient otrzyma za pośrednictwem Konta Klienta wszelkie niezbędne informacje oraz dane do spotkania online w platformie, w której dany kurs, warsztaty i spotkania on-line będą prowadzone lub udostępniane (o ile opis Produktu przewiduje taki rodzaj dostawy). Dane dostępowe zostaną również przesłane w wiadomości e-mail, na adres mailowy podany przy składaniu Zamówienia.
    6. W przypadku niemożności realizacji Zamówienia w terminie określonym w niniejszym Regulaminie lub wskazanym w informacjach udzielonych przez Sprzedawcę w chwili zakupu Produktu lub Produktu Kwiatowego przez Klienta, Sprzedawca telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej powiadomi niezwłocznie Klienta o tej okoliczności, proponując inny termin realizacji Zamówienia. Klient jest uprawniony do niezaakceptowania nowego terminu realizacji Zamówienia.
    7. W przypadku kursu, warsztatów, webinaru, spotkań on-line lub in., dostęp do treści wchodzących w skład tych usług, jak również dostęp do zakupionych Treści Cyfrowych, może być ograniczony czasowo lub ich pobranie może być ograniczone czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie, Koncie Klienta lub informacjami przekazanymi przez Sprzedawcę mailowo. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego okresu Klient utraci dostęp do przekazanych Treści Cyfrowych.
    8. W przypadku zakupu Produktu, który nie jest Treścią cyfrową lub nie wskazano w opisie Produktu terminów ich dostarczenia lub terminu świadczenia usługi cyfrowej i wymagane jest ustalenia tych terminów (np. zakup konsultacji indywidualnych online, przyszłego kursu online, warsztatów lub indywidualnego szkolenia lub in.), Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w ciągu 3 dni roboczych od dokonania zakupu, na dane kontaktowe podane w trakcie składania Zamówienia w celu ustalenia szczegółów i terminu odbioru Produktu lub wykonania danej Usługi Cyfrowej.
    9. Dodatkowe warunki dostarczenia Produktów, Produktów Kwiatowych lub terminów świadczenia Usług, są uregulowane każdorazowo w opisie Usługi Cyfrowej, Produktu lub Produktu Kwiatowego dostępnego w Sklepie.
  • 12 Zasady korzystania z Produktów
  1. Klient może korzystać z dostarczonych Treści Cyfrowych wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest wykorzystywanie Treści cyfrowych lub jej fragmentów albo części w celu prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
  2. W przypadku, gdy Klient nie jest w stanie uruchomić pliku obejmującego zakupiony Produkt, proszony jest o kontakt pod adresem mailowym: inlove.dekoracje@gmail.com
  3. Jeśli charakter Produktu tego wymaga Klient otrzymuje go w wersji pdf lub edytowalnej z możliwością dostosowania do własnych potrzeb osobistych.
  4. Klient nie ma prawa do powielania, rozpowszechniania, kopiowania Produktu (w całości lub we fragmentach). Zabronione jest zmienianie struktury elektronicznej Produktu lub innego rodzaju modyfikacje (np. usuwanie zabezpieczeń lub oznaczeń́). Niedozwolone jest również̇ dystrybuowanie Produktu, udostępnianie, rozpowszechnianie lub odtwarzanie publiczne.
  5. Klient jest zobowiązany do ochrony zakupionych Produktów przed dostępem i korzystaniem z nich przez osoby nieuprawnione lub osoby trzecie w sposób niezgodny z prawem lub niniejszym Regulaminem. W przypadku wykrycia takich sytuacji, Sprzedawca może kierować roszczenia z tego tytułu względem Klienta, z tytułu łamania praw do danej kopii Produktu.
  6. Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i rozpowszechnianie w formie wideo lub w formie nagrania dźwięku prowadzonych przez Sprzedawcę kursów, świadczonych Usług Cyfrowych lub wszelkich innych Produktów udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu lub Konta.
  • 13 Odpowiedzialność
  1. Wyniki, przychody i osiągnięcia demonstrowane na kursach, szkoleniach, warsztatach i webinarach są̨ aspirującymi oświadczeniami możliwych rezultatów. Sukces kursów, webinarów i szkoleń, spotkań online i in., referencje i inne przykłady to wyjątkowe rezultaty i nie są gwarancją, że każdy Klient osiągnie te same wyniki. Indywidualne rezultaty mogą̨ się różnić, a w szczególności zależą̨ one od indywidualnych zdolności, podejścia, sposobu i efektywności pracy, umiejętności i doświadczenia, poziomu motywacji, sposobów komunikacji ze swoimi klientami, staranności w stosowaniu kursów, gospodarki, lokalnego rynku, normalnych i nieprzewidzianych czynności oraz innych czynników.
  2. Dla osiągnięcia prawidłowych efektów zakładanych u Klienta przez Sprzedawcę koniecznym jest czynne korzystanie z Produktów, w tym w szczególności wykonywanie powierzonych zadań, samodzielnych ćwiczeń, aktywne uczestnictwo w prowadzonych zajęciach, webinarach, kursach, szkoleniach i in., i samodzielna praca w sposób wskazywany przez Sprzedawcę.
  • 14 Prawo odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta
  1. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem §15 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Z zastrzeżeniem §15 Regulaminu, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta w terminie 14 dni od zawarcia umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych może od niej odstąpić bez podawania przyczyny, chyba że została przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta wyrażona zgoda na dostarczenie Treści Cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  3. Do zachowania terminu wystarczy poinformowanie Sprzedawcy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną na adres firmy lub informacja przekazana pocztą elektroniczną na mail inlove.dekoracje@gmail.com lub osobiste złożenie oświadczenia wraz z Produktem Kwiatowym w Kwiaciarni) przed upływem terminu do odstąpienia. Odstąpienie będzie ważne, pod warunkiem, że rzecz lub Produkt, od której odstępuje Klient nie podlega wyłączeniu prawa odstąpienia, zgodnie z §15 Regulaminu.
  4. Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest w Sklepie.
  5. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  6. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. W przypadku umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od umowy, jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej niezwłocznie po wezwaniu go przez Klienta lub w uzgodnionym terminie. 
  9. Klient może odstąpić od umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej bez wzywania do dostarczenia treści lub usługi cyfrowej, jeżeli:
    1. Sprzedawca oświadczył, lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy ich, lub
    2. Klient i Sprzedawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści lub Usługi Cyfrowej miała dla Klienta istotne znaczenie.  
  10. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  11. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
  • 15 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umowy:
    1. o świadczenie usług, za które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną i  uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia , że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sklep przekazał Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta potwierdzenie zawarcia umowy  (zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy o prawach konsumenta).
  3. Prawo do odstąpienia od Umowy, o którym mowa w ust. 1 dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc ma ono zastosowanie wyłącznie do Klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta.
  4. W momencie dokonania zakupu Treści Cyfrowej Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta składa oświadczenie o wyrażeniu zgody na natychmiastowe wykonanie umowy o dostarczanie Treści Cyfrowej, która nie jest zapisana na nośniku materialnym i rezygnuje z prawa do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego wykonania umowy (tj. z chwilą otrzymania przez Klienta Treści Cyfrowej).
  5. Odstąpienie od umowy sprzedaży Produktu Kwiatowego nie będzie możliwe, ponieważ zgodnie z art. 38 ustawy o Prawach Konsumenta, Produkt Kwiatowy stanowi rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, a ponadto kwiaty żywe użyte w Produkcie Kwiatowym stanowią rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia.
  • 16 Dane osobowe
  1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klienta jest Sprzedawca, (zwany dalej „Administratorem”).
  2. Administrator zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tzw. RODO), a także zgodnie z zasadami zawartymi w Polityce prywatności Sprzedawcy, dostępnej na stronie internetowej Sklepu.
  3. Klient podaje przy składaniu Zamówienia swoje dane osobowe do przetwarzania przez Administratora w celu realizacji złożonego Zamówienia. Klient w każdej chwili ma możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych, a także skorzystania z pozostałych uprawnień wynikających z Polityki prywatności.
  4. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji Zamówień przez Sprzedawcę zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się na stronie internetowej Sklepu, w zakładce „Polityka Prywatności”.
  5. Szczegółowe zasady zbierania plików cookies za pośrednictwem Sklepu, zostały opisane w Polityce Cookies, która znajduje się na stronie internetowej Sklepu w zakładce „Polityka Cookies”.
  • 17 Opinie o Produktach i ich weryfikacja
    1. Sprzedawca umożliwia swoim Klientom przesyłanie i dostęp do opinii o Produktach lub Produktach Kwiatowych na zasadach wskazanych w niniejszym paragrafie Regulaminu. 
    2. Opinie wystawiane są wyłącznie przez Klientów, którzy faktycznie nabywają Produkty lub Produkty Kwiatowe od Sprzedawcy.
    3. Opublikowane w Sklepie opinie są wystawiane i publikowane przez Klientów, za pośrednictwem Konta Klienta do zakupionego Produktu lub Produktu Kwiatowego.
    4. Opinie mogą są udostępniane bezpośrednio na stronie Sklepu (np. przy danym Produkcie, Produkcie Kwiatowym lub w zakładce „Opinie”).
    5. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów Sprzedaży w celu wystawienia opinii o Produkcie lub Produkcie Kwiatowym.
    6. Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient dodając opinię zobowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi obyczajami.
    7. Sprzedawca zapewnia, aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od jego Klientów, którzy zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca umożliwił wystawienie opinii wyłącznie przy Produktach lub Produktach Kwiatowych zakupionych przez Klienta w Sklepie.
    8. Wszelkie uwagi, odwołania od weryfikacji opinii, czy też zastrzeżenia czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt mogą być zgłaszane mailowo na adres: inlove.dekoracje@gmail.com
    9. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania swoich Produktów.
    10. Sprzedawca udostępnia opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne.
  • 18 Promocje i obniżka cen
  1. Sklep może organizować obniżki cen, rabaty, gratisy lub podejmować inne działania promocyjne (dalej jako: „Promocje”). Za Promocje uważa się np.:
  2. promocje produktowe – polegające na obniżce ceny danego Produktu lub Produktu Kwiatowego o określoną kwotę lub rabatem procentowym, określonym każdorazowo na stronie Produktu lub Produktu Kwiatowego,
  3. promocje wartościowe – polegające na obniżce ceny Koszyka zawierającego Produkty lub Produkty Kwiatowe objęte promocją o rabat kwotowy lub procentowy określony każdorazowo po dodaniu Produktów lub Produktów Kwiatowych do Koszyka i spełnieniu szczegółowych warunków promocji umieszczonych w Sklepie,
  4. pakiety promocyjne – polegające na przyznaniu Klientowi rabatu kwotowego lub procentowego na najtańszy Produkt lub Produkt Kwiatowy przy zakupie określonej ilości dowolnych Produktów lub Produktów Kwiatowych objętych Promocją.
  5. promocja na koszty dostawy – procentowo lub kwotowo obniżająca koszty dostawy po dodaniu do Koszyka Produktów lub Produktów Kwiatowych spełniających szczegółowe warunki Promocji umieszczone na stronie Promocji lub w newsletterze. Promocja na koszty dostawy może dotyczyć́ dowolnego kanału dostawy.
  6. Promocja może być́ uzależniona od podania kodu rabatowego podczas składania Zamówienia.
  7. Po złożeniu Zamówienia zawierającego pakiet lub zestaw promocyjny nie ma możliwości jego podziału.
  8. W przypadku, gdy przedmiotem Zamówienia jest pakiet lub zestaw promocyjny, odstąpienie przez Klienta od Umowy, zgodnie z §14 niniejszego Regulaminu, może dotyczyć́ wyłącznie całego pakietu lub zestawu promocyjnego. Nie ma możliwości rezygnacji z pojedynczych Produktów lub Produktów Kwiatowych wchodzących w skład pakietu lub zestawu promocyjnego.
  9. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają̨ łączeniu, o ile regulamin lub warunki danej Promocji nie stanowią inaczej.
  10. W przypadku dokonywania Promocji wiążącej się z ogłoszeniem obniżki cen Produktów, Sprzedawca zawsze podaje informacje o najniższej cenie stosowanej przez Sprzedawcę w okresie 30 dni przed zastosowaniem promocyjnej obniżki ceny.
  11. Promocje, o których mowa powyżej, mogą̨ być́ prowadzone m.in.: na określony czas, do wyczerpania zapasu produktów promocyjnych lub do odwołania. Jeżeli w warunkach Promocji zastrzeżono ograniczoną pulę produktów objętych Promocją, Promocja obowiązuje do czasu wyczerpania puli takich produktów.
  12. Warunki danej Promocji mogą być również opisane w Sklepie przy opisie konkretnych Produktów lub Produktów Kwiatowych nią objętych.
  • 19 Prawa autorskie
  1. Treści, zdjęcia oraz opisy publikowane w Sklepie, Treści Cyfrowe oraz wszelkie inne Produkty prezentowane i sprzedawane za pośrednictwem Sklepu oraz materiały powstałe i udostępniane Klientom w ramach świadczonych Usług Cyfrowych (kursów, warsztatów, webinariów, spotkań online i in.) zawierają treści chronione prawem autorskim, prawem własności przemysłowej oraz dobra niematerialne chronione prawem własności intelektualnej. Zakazane jest powielanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób bez uprzedniego zezwolenia, jakiejkolwiek treści zawartej w Produktach czy związanych z nimi materiałach, w szczególności tekstu, grafiki, znaków towarowych, logotypów, ikon, zdjęć i in.
  2. Treści cyfrowe (e-booki, wzory dokumentów, umów, materiały edukacyjne, kursy online, nagrania wideo i in.) i Produkty lub ich opisy, które Sprzedawca prezentuje w swoim Sklepie stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują wyłącznie Sprzedawcy.
  3. Dalsze rozpowszechnianie bez zgody Sprzedawcy tekstów, zdjęć, dokumentów, Produktów zakupionych przez Klienta, stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
  4. Zakup Produktu lub Treści Cyfrowych nie daje Klientowi żadnych autorskich praw majątkowych ani osobistych do Produktu. Klient może korzystać z niego wyłącznie dla własnych potrzeb.
  5. Modyfikowanie, kopiowanie, dystrybucja, przekazywanie, wyświetlanie, przesyłanie, przedrukowywanie, sublicencjonowanie, tworzenie zbiorczych prac z materiałów, o których mowa powyżej, a także przesyłanie i sprzedaż tych materiałów innym osobom nie jest dopuszczalna.
  6. Na wszelkie treści przesyłane Klientowi w ramach zakupionego Produktu, co do zasady udzielana jest licencja niewyłączna na czas nieokreślony na korzystanie z Produktów lub powiązanych z nimi treści, przy czym Sprzedawca może zastrzec termin usunięcia lub wygaśnięcia dostępu do Produktów co zostanie wskazane w opisie danego Produktu.
  • 20 Reklamacje dotyczące Treści Cyfrowych
  1. W przypadku Zamówienia dotyczącego Treści Cyfrowych, Klient może zgłosić reklamację, w szczególności w przypadku, gdy:
    1. Treść Cyfrowa okaże się uszkodzona lub nie jest możliwe jej uruchomienie,
    2. w ciągu 24 godzin od otrzymania przez Sprzedawcę od podmiotu realizującego płatność informacji wraz z potwierdzeniem przelewu, o dokonaniu pełnej płatności za Treść Cyfrową, nie zostanie udostępniona Klientowi możliwość jej uruchomienia,
    3. Treść Cyfrowa okaże się niezgodna z umową.
  2. Reklamacje należy kierować na adres e-mail inlove.dekoracje@gmail.com
  3. Reklamacja może być sporządzona przez Klienta w formie wiadomości mailowej lub Klient może skorzystać z formularza dostępnego w Sklepie.
  4. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
  • 21 Odpowiedzialność Sprzedawcy za niezgodność Produktu lub Produktu Kwiatowego z umową
  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkt lub Produkt Kwiatowy zgodne z umową.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta w razie braku zgodności Produktu, Produktu Kwiatowego, Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z umową.
  3. Zakres i zasady odpowiedzialności za wady regulują postanowienia Rozdziału 5a Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu cywilnego. 
  4. Jeżeli Klient stwierdzi wadę Produktu lub Produktu Kwiatowego powodującą jego niezgodność z Umową, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści. Należy wówczas podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
  5. Złożenie reklamacji jest możliwe na adres pocztowy (adres siedziby firmy), osobiście w Kwiaciarni (w przypadku Produktów Kwiatowych) lub elektroniczny (mail: inlove.dekoracje@gmail.com). W celu umożliwienia oceny wad fizycznych przedmiotu reklamacji (jeśli to możliwe) należy go dostarczyć na adres: ul. Kamienna 16, 22-400 Zamość.
  6. Reklamacje dotyczące Produktu lub Produktu Kwiatowego oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania Klient może dokonać przy użyciu formularza Reklamacji dostępnego w Sklepie.
  7. Zdjęcia Produktów Kwiatowych prezentowane w Sklepie Internetowym mają walor jedynie poglądowy wskazujący na ogólną formę Produktów Kwiatowych (np. orientacyjny kształt, kompozycję i jej układ, gatunek kwiatów itp.). Doprecyzowaniu faktycznego wyglądu zamawianego Produktu Kwiatowego służy jego opis słowny opublikowany w Sklepie Internetowym. Ostateczny wygląd dostarczonego Produktu Kwiatowego zależy chociażby od naturalnie występującej różnorodności nawet wśród roślin/kwiatów tego samego gatunku (rozmiar, odbarwienia itp.), jak również od szczegółowego przedmiotu Zamówienia (w tym ilość kwiatów, wielkość bukietu itp.). W sytuacji, gdy Produkt Kwiatowy został wykonany zgodnie z opisem widniejącym w Sklepie, Klient nie będzie mógł powoływać się na niezgodność Produktu Kwiatowego z umową.
  8. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia, za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona. 
  • 22 Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń
  1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) rezultatu, może on skorzystać m.in. z:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem (Przedsiębiorcą na prawach konsumenta) a Sprzedawcą,
    3. bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:
      http://ec.europa.eu/consumers/odr/.  Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  2. Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument (Przedsiębiorca na prawach konsumenta) może szukać na stronie internetowej http://www.polubowne.uokik.gov.pl.
  3. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  • 23 Postanowienia końcowe
  1. Regulamin i wszelkie umowy zawierane ze Sprzedawcą podlegają prawu polskiemu.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji Zamówienia.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, Promocji oraz do zmiany cen Produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Klientem niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  5. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wynikających z przepisów prawa.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu, wynikających ze zmian przepisów prawa lub prowadzonej przez Sprzedawcę działalności (zmiany uzasadnione) z zastrzeżeniem, iż do Umów Sprzedaży zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.
  7. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na platformie internetowej Sprzedawcy.
  8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta czy Ustawy o ochronie danych osobowych i Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

data ostatniej aktualizacji Regulaminu: 19.04.2023 r.